עיצוב קו הלסת

קו לסת מודגש וחד הינו מאפיין פנים יפות ומושכות. הדגשת קו הלסת הוא טיפול המתאים לאנשים בגילאים שונים החל משנות ה-20 ועד לגילאים מבוגרים. 

עם השנים קו הלסת הופך להיות מטושטש, רפוי ולא אחיד, בעקבות רפיון הרקמות הרכות וירידה בכמות הקולגן ואלסטין אשר אחראים על מיצוק העור וגמישותו וכמובן עקב ספיגה טבעית שעוברת העצם.

עיצוב והדגשת קו הלסת ללא ניתוח באמצעות הזרקת חומר מילוי נחשב לאחד הטיפולים המבוקשים ביותר מבין טיפולי האסתטיקה הלא פולשניים. הדגשת קו הלסת באופן אסתטי ופרופורציונלי מתקן את היטשטשות קו הלסת כתוצאה מהגיל וכן חוסר פרופורציה בין קו הלסת למבנה הפנים הכללי.

תמונות עיצוב קו הלסת לפני ואחרי

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב קו הלסת

פיסול פנים - עיצוב קו הלסת

פיסול הפנים ועיצוב קו הלסת מטרתו להדגיש ולחזק קווי מתאר בפנים שנחלשו בשל תהליכי ספיגת העצם, השטחה וצניחת הרקמות הרכות. עיצוב קו הלסת מבוסס בעיקר על הזרקה של חומרי מילוי לרקמות העמוקות ביותר בפנים.

קו לסת אסתטי מהווה מאפיין בולט לפנים יפות. קו לסת יפה, מדגיש את הפנים שלנו ומאפשר לנו להיראות צעירים. ככל שהשנים חולפות, גופנו מתבגר ומתחולל בו שינוי רב. קו הלסת מהווה את אחד מהאזורים המרכזיים המושפעים מתהליך התבגרות.

עיצוב קו הלסת ללא ניתוח מתבצע באמצעות הזרקה וללא התערבות כירורגית. ד"ר דוידסון מבצעת עיצוב והדגשת קו הלסת ללא ניתוח על ידי הזרקה בלבד, בעזרת חומר מילוי המוזרק באזור הלסת, עם מחט או קנולה גמישה. ניתן למצק את קו הלסת התחתונה בזמן קצר מאוד ובתהליך פשוט שבמהלכו ניתן לבנות מחדש את זוויות הלסת למראה צעיר, פרופורציונלי ויפה.

דרכי טיפול

  • הזרקה של חומצה היאלורונית או רדיאס לחיטוב קו הלסת והדגשתו.
  • ניתן לשפר את התוצאה באמצעות טיפול בגלי רדיו למיצוק העור.
  • לבעלי סנטר כפול ניתן להזריק לאזור הסנטר ממיס שומן על בסיס פוספטידיל כולין, הזרקה שמבוצעת בנקודות ספציפיות ברקמת השומן והוא מפונה בטבעיות במערכת השתן.
  • למקסום תוצאות ומתן מראה מחוטב יותר, דמוי משולש עם בסיס רחב כלפי מעלה והקודקוד כלפי מטה, ניתן לעצב את עצמות הלחיים.
  • הטיפול של עיצוב עצמות הלחיים יחד עם חיטוב קו הלסת תורם למראה אטרקטיבי ושומר על פרופורציות נכונות בפנים.

סיכונים ותופעות לוואי

תופעות הלוואי האפשריות קלות יחסית ועשויות לכלול שטפי דם ונפיחויות לאחר הזרקה שיחלפו עד 48 שעות, אסימטריה בשל בצקת שתחלוף ביום למחרת או שטף דם תת עורי (טיפול באמצעות קנולה מפחית את הופעת שטפי הדם הללו)

לסיכום

פיסול קו הלסת יכול להוות חלופה בטוחה למי שאינה מעוניינת בפרוצדורה ניתוחית ושואפת למראה פנים מחוטב וצעיר. בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים וגברים עוברים את הטיפול, במטרה להצעיר את מראה הפנים. בנוסף, גיל המטופלים יורד בהדרגה. בעבר, עיקר המטופלים היו מבוגרים; כיום, בזכות הקלות היחסית של הטיפול והתוצאות המיידיות, גם אנשים צעירים יותר עוברים את הטיפול (עם הופעת הסימנים הראשונים להתרופפות קו הלסת).

תיאום פגישת ייעוץ עם ד״ר דוידסון

שאלות ותשובות עיצוב קו הלסת

עיצוב קו הלסת מתאים לכל מי שקיים אצלו רפיון קל וחוסר הגדרה באזור קו הלסת והסנטר. כאשר אין קו מודגש המפריד בין הלחי לצוואר ומתקבל מראה של לחי שמוטה כמו "לחי בולדוג". במצבים אלה, פיסול קו הלסת בהחלט עשוי להתאים ולהשפיע לקבלת מראה חטוב וצעיר יותר.

חומר מילוי על בסיס חומצה היאלרונית או קלציום מוזרק לאזור קו הלסת באמצעות מחט דקיקה או לחילופין קנולה שהינה בטיחותית יותר וממזערת בעיה של שטפי דם . חומר המילוי המוזרק יגרום למתיחה והידוק של קו הלסת ולמראה אחיד והמשכי.

ניתן למקסם את התוצאה ע"י הזרקת חומרי מילוי לעיצוב עצמות לחיים יחדיו מתקבל מראה מתוח וצעיר.

בנוסף לכך, אם קיים עודף שומן תחת הסנטר, ניתן באמצעות הזרקת חומר על בסיס פוספטידיל כולין שהוא ממס שומן, לבצע הזרקה ממוקדת כשהתוצאה המתקבלת הינה קו לסת מחוטב והמשכי.

הטיפול איננו כואב, בעיקר כאשר משתמשים בקנולה (טכניקת הזרקה יותר בטיחותית למטופלת: מדובר במחט ארוכה, עם ראש קהה). קנולה איננה דוקרת ואיננה פוגעת בעצבים ובכלי דם; יש פחות סיכון לשטפי דם.

ניתן לחזור לשגרת פעילות רגילה תוך 12 שעות לאחר הטיפול

תופעות הלוואי, בטיפול עיצוב קו הלסת, נדירות וחולפות תוך 3-4 ימים

עיצוב קו הלסת תמונות לפני ואחרי

ייעוץ עיצוב קו הלסת עם ד״ר דוידסון