ראיון אישי עם ד"ר שרון דוידסון, מהרופאות המבוקשות בתל אביב לטיפולים אסתטיים

ד"ר שרון דוידסון עוסקת בתחום הטיפולים האסתטיים כבר למעלה מ-13 שנה, הרבה לפני שהם הפכו פופולריים כל כך בקרב נשים וגם גברים. שרון למדה בעיקר בחו"ל והיום היא מעבירה מהידע שלה גם לרופאים אחרים. "תיאום הציפיות ביני לבין הלקוחה קריטי להצלחת הטיפול"

תחום הטיפולים האסתטיים חווה פריחה בשנים האחרונות בחסות מסכי ה-HD ותמונות הסלפי שמקשטות לכולנו את הפיד ברשתות החברתיות השונות. כולנו רוצים להגיע לתוצאה היפה ביותר ובמקביל, גם הטבעית ביותר – אך זהו שילוב שמטפלים רבים מתקשים להגיע אליו והוא מצריך ניסיון רב ויכולת דיוק גבוהה.

"יש היום בשוק הצפה של שיטות טיפול ומטפלים שמבטיחים הרים וגבעות לכל מי שמעוניינת",
אומרת ד"ר שרון דוידסון, אחת הרופאות המוכרות ביותר בתחום האסתטיקה. "אבל לפני שמסכימים שמישהו יחדיר חומרים לעור, חשוב מאוד לבדוק מה הרקע שלו ומה הניסיון ולא להתפתות למחירים נמוכים או הבטחות מרחיקות לכת", היא אומרת.

לתיאום פגישת ייעוץ עם ד"ר שרון דוידסון

מלמדת רופאים המעוניינים להיכנס לתחום

ד"ר דוידסון התחילה את דרכה המקצועית לפני 26 שנים כרופאת שיניים, ומאז ומעולם התמקצעה בטיפולים אסתטיים סביב הפה והלסת. עם השנים הבינה שהיא יכולה לתת למטופלים שלה מעטפת רחבה יותר של טיפולים ולפני כ-13 שנה החלה להתמקצע בתחום, בעיקר בחו"ל ופתחה קליניקה מצליחה בתל אביב.

"בארץ התחום לא היה מספיק מפותח ופניתי למגוון התמחויות במדינות אחרות כדי להתמקצע ולהעמיק את הידע שלי בנושא", מספרת ד"ר דוידסון. מאז, הפכה לאוטוריטה בתחום והיא מנהלת מכללה להכשרת רופאים שרוצים להגדיל את ארסנל הטיפולים שלהם ומכהנת גם כמרצה בבי"ס לרפואת שיניים שבאוניברסיטת תל אביב. 

"תוצאה שנראית טבעית לחלוטין"

ד"ר דוידסון ידועה בעיקר בזכות היד האמנותית שלה שמאפשרת לה להניב תוצאות טבעיות. היא מספרת על מיכל שחגגה יום הולדת 50 והחליטה לפנק את עצמה: "היא מעולם לא עברה שום טיפול אסתטי מאחר וחששה ממראה עשוי מדי ולא טבעי.

לאחר ייעוץ ותכנית טיפול מותאמת במיוחד עבורה, מיכל קיבלה טיפול מלא של פיסול פנים עם תוצאות מרשימות אך טבעיות. היא לא מפסיקה לקבל מחמאות אך אף אחד מהסובבים אותה לא יודע בדיוק מה הסיבה", מספרת ד"ר דוידסון ואומרת כי זה הסיפור הקלאסי ביותר שהיא שומעת כל הזמן ממאות מטופלות שלה.

הטיפולים בקליניקה במתחם שרונה בתל אביב מתבצעים בעיקר באמצעות קנולה – טכניקה לא כואבת, השומרת על בטיחות הטיפול ומפחיתה את מספר הדקירות ושטפי דם.

לדבריה, התוצאה נראית טבעית לחלוטין ונשמרת לאורך זמן.

בין היתר היא מציעה טיפול בוטוקס להחלקת קמטים, בלייזר וגלי רדיו לטיפול בפיגמנטציה, עוסקת בפיסול פנים, מילוי ועיצוב עצמות לחיים, שפתיים, מתיחת קו הלסת ופיסול הסנטר, הרמת גבות, מילוי רקות, המסות שומן למיניהן ומקפידה להשתמש רק בחומרים בעלי תו תקן באיכות גבוהה ביותר.

"ההחלטה הקריטית היא מי מבצע את הטיפול"

"הקו המנחה בבחירת הטיפול הוא הצורך בו", אומרת ד"ר דוידסון. "האינטגריטי המקצועי שלי הוא שמנחה אותי ואני משתדלת להעביר ממנו גם לרופאים שאני מלמדת.

הרבה נשים מגיעות ומבקשות טיפול שאני חושבת שהתוצאה שלו לא תהיה שווה את ההתערבות. מנגד, יש נשים שאני חושבת שזקוקות להתערבות ניתוחית על מנת להגיע למה שהן רוצות, ואני אפנה אותן לגורמים המתאימים.

"הגדולה היא להבחין מה נכון לעשות ומה ניתן לעשות עם הכלים של טיפולים אסתטיים לא פולשניים – תיאום הציפיות ביני לבין הלקוחה הוא קריטי וחלק חשוב בהצלחת הטיפול.

"היום, כשיש חשיבות מכרעת לחזות שלנו ואנו נשפטים פעמים רבות אפילו על תמונה אחת שמופיעה בקורות החיים, באתר ההיכרויות או בדף הפייסבוק, חשוב שנרגיש בנוח עם המראה החיצוני שלנו.

יש שיטות מצוינות שלא דורשות התערבות כירורגית וזמן החלמה ממושך וכואב. אך ההחלטה הקריטית צריכה להיות מי מבצע את הטיפול. כשפונים לגורם מוסמך ומנוסה שעושה שימוש בחומרים איכותיים – התוצאות יהיו מרשימות וטבעיות", מסכמת ד"ר דוידסון.

מעוניינים בפגישת ייעוץ בקליניקה של ד"ר דוידסון בשרונה? השאירו פרטים: