עיצוב שפתיים

השפתיים ממלאות תפקיד חשוב באסתטיקת הפנים. שפתיים מעוצבות, מלאות וסימטריות, השומרות על פרופורציות נכונות, משוות מראה יפה וחושני. במידה והטבע לא חנן אותנו בשפתיים כאלו, ניתן לשפר את המראה באמצעות הזרקת חומר מילוי לעיצוב, עיבוי שפתיים או תיקון אסימטריה ולהשיג את המראה המושלם.

לתיאום פגישת ייעוץ עם ד״ר דוידסון לטיפול עיצוב שפתיים

עיצוב שפתיים מושלמות

עיבוי שפתייםמילוי שקעים מתחת לעינייםעיצוב סנטר וטיפול בצוואר המתבגר הם רק חלק מהטיפולים האסתטיים המאפשרים לכם להילחם בנזקי הגיל בצורה המרשימה ביותר שיש. מטרת הטיפול היא להקנות לשפתיים מראה מושלם המתאים לפרופורצית הפנים תוך הדגשת מסגרת השפתיים.

תמונות עיצוב שפתיים לפני ואחרי

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לנשים וגברים כאחד. נשים צעירות עם שפתיים דקות המעוניינות לעבות את השפתיים ולקבל מראה חושני ולנשים מבוגרות יותר עם דלדול של הרקמה בשפתיים לקבלת מראה בשרני וחושני. בנוסף, גברים טיפול זה מתאים גם לגברים המעוניינים לתקן/ לשפר את מראה השפתיים.

חומרי הטיפול למילוי השפתיים

קיימים חומרי מילוי זמניים כמו חומצה היאלורונית וחומרי מילוי קבועים כמו סיליקון. בעקבות הבנת תהליך ההזדקנות שעוברות השפתיים, הנטיה הינה להשתמש בחומצה היאלורונית הנמצאת באופן טבעי ברקמות העור שלנו ובכך להתאים את הטיפול לפרופורצית הפנים וגיל המטופל (יתכן… שהשפתיים אשר חלמת עליהן בגיל 20 פחות יתאימו לשפתיים שתחשקי בגיל 50).

שיטת ההזרקה לעיצוב השפתיים

 לאחר תיאום ציפיות עם המטופלת, יאולחשו השפתיים באמצעות משחת הרדמה הנרקחת באופן פרטי ובאמצעות מחט דקיקה או קנולה, יעצב הרופא את השפתיים ויעבה אותן עד לקבלת מראה מושלם.

המטרה היא לתת דגש לסימטריית השפתיים כמו כן לזווית הפה שלא תשמטנה כלפי מטה וכמובן לעיצוב מתאר השפה והשתפלות השפה התחתונה כלפי מטה. במידה וקיימים קמטוטים מעל השפה העליונה ניתן כבר באותו התהליך למלא אותן ולטשטשן.

תופעות לוואי

תופעות לוואי לטיפול הינן בדרך כלל זמניות. לאחר הטיפול עלולים להופיע שטפי דם אשר יחלפו כעבור מספר ימים. עלולה גם להופיע נפיחות קלה עקב בצקת אשר תחלוף תוך כ-48 שעות. 
* מטופלות עם נטייה להתפרצויות חוזרות של הרפס בשפתיים, תקבלנה טיפול תרופתי מניעתי לפני טיפול עיבוי השפתיים ולאחריו.

משך הטיפול ותכיפותו

הטיפול עצמו קצר ונמשך כחצי שעה, כאשר לאחר מכן ניתן לחזור לשגרה מלאה. תכיפות החזרה על הטיפול תלויה בחומרי המילוי בהם משתמשים למילוי השפתיים

תמונות עיצוב שפתיים לפני ואחרי

ייעוץ עיצוב שפתיים עם ד״ר דוידסון