סקין בוסטר

למרקם עור אחיד חלק צעיר וזוהר.

בעבר הלא רחוק בעת שהתגלה בפנינו קמט חדש היינו ממהרים למלא אותו באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לקמט. עם השנים והתפתחות הטכנולוגית השתרש המושג פיסול פנים. כלומר, החזרת הנפחים באזור הלחיים, מילוי שקעים מתחת לעיניים, עיצוב קו הלסת ועוד.

אך הטיפולים הללו אינם מושלמים ללא הדאגה למרקם העור .

ה-skin boosters ובעברית סקין בוסטר הינם חומצה היאלורונית שברובה אינה מצולבת – כלומר המולקולות שלה אינן קשורות אחת לשנייה, והן סופחות אלפי מולקולות מים. מצב זה מביא כמות גדולה של מים לאזור המוזרק, גורם להתפחת העור ולמראה רענן וחיוני.

תיאום פגישת ייעוץ לטיפול בסקין בוסטר

כיצד מתבצע הטיפול בסקין בוסטר?

כדי לקבל תוצאה מרבית יש לבצע סדרה של שלושה טיפולים עוקבים ,אחת לשלושה שבועות ובנוסף טיפול בודד כעבור שמונה חודשים לתחזוקה. התוצאות מרשימות: מספר ימים בודדים לאחר הטיפול מתקבל מראה פנים במרקם אחיד ,חלק וזוהר.

יתרונות טיפול סקין בוסטר

אזורי טיפול סקין בוסטר

ד"ר דוידסון מסבירה

ניתן לבצע את טיפולי הסקין בוסטר לגברים ונשים בכל קבוצות הגילאים, כאשר בגילאים הצעירים הוא יכול להוות טיפול בפני עצמו או טיפול מניעתי לאורך זמן בגילאים המבוגרים יותר, טיפול השלמה לטיפולים יסודיים יותר.

תיאום פגישת ייעוץ עם ד״ר דוידסון

סקין בוסטר שאלות נפוצות

Skin Booster נועד לטיפול בקמטוטים עדינים, בצלקות אקנה, בעור שאיבד את הזוהר ולמראה פנים עייף. הטיפול מתאים במיוחד לאנשים בעלי עור יבש, דהוי וחסר ברק, כמו כן מועיל ביותר לטיפול בעור הסובל מנזקי שמש ונזקי עישון.

במרפאות ד"ר דוידסון משתשים אך ורק בחומרי מילוי מקוריים איכותיים מהדור האחרון, בעלי תקן בטיחות גבוה המפוקחים ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

תתכן רגישות, נפיחות קלה או שטפי דם זעירים באזור המטופל. רגישות זאת צפויה לעבור תוך מספר ימים. מומלץ להשאיר את אזור הטיפול נקי ומאוורר ולהימנע מאיפור ב-24 השעות הראשונות שלאחר הטיפול. בנוסף מומלץ להימנע מחשיפה קיצונית לשמש או לקור עד שהרגישות תעלם.

לסקין בוסטר יש תופעות לוואי מעטות בלבד אם בכלל. במקרים של עור רגיש במיוחד עלולה להופיע נפיחות מקומית ושטף דם, אך אלה נספגים בעור כעבור כמה ימים.

לתוצאה מירבית יש לבצע סדרה של שלוש הזרקות במרחק של כשלושה שבועות כל אחת. נצפה שיפור במרקם העור כבר מספר ימים מהטיפול הראשון, אך עם הזמן והשלמת הסדרה התוצאות מגיעות לשיאן. תוצאות אלו נשמרות כשמונה חודשים וטיפול נוסף בודד לאחר שמונה חודשים מאריך אותן.